کابل آلومینیوم خوب چی بخرم؟
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

استفاده از کابل‌ و سیم‌ها امروزه تبدیل به بخشی جداناشدنی از زندگی ما انسان‌ها شده و ما هر روزه بدون آن که متوجه اهمیت این موضوع باشیم، در حال استفاده کردن از این لوازم و وسایل هستیم. به جرئت می‌توان گفت ۷۰ درصد لوازمی که ما استفاده می‌کنیم یا در ساختار خود از کابل استفاده کرده‌اند و یا برای ادامه فعالیت، به کابل نیازمندند.
جنس کابل‌ها و مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها، می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی بر روی کیفیت تجربه ما گذاشته و تجربیات ما را در بسیاری از موارد کاملا دگرگون سازد. نوع هادی به کار رفته در سیم‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و انتخاب کابل با هادی مناسب، بر روی میزان و کیفیت جریان برق تاثیر زیادی خواهد داشت.
خرید کابل آلومینیومی
کابل آلومینیومی یکی از کالاهای مهم و کاربردی است که در سایزها و برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از آنجایی که این محصول از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و به عنوان یک کابل پرمصرف به شمار می‌آید، به همین جهت فروش بسیار بالایی دارد. کابل‌های آلومینیومی به شکل زمینی، هوایی و خودنگهدار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یکی از مواردی که باید در زمان انتخاب اندازه مناسب کابل‌های آلومینیومی درنظر بگیرید این است که هدایت الکتریکی آن‌ها در مقایسه با کابل‌های کمتر است؛ از این رو هنگامی که برای خرید کابل آلومینیومی اقدام می‌کنید، باید سایزی را انتخاب نمایید که به اندازه یک تا دو سایز از کابل‌های مسی بیشتر باشد تا ولتاژ در مسیر کاهش پیدا نکند؛ علاوه براین برای انتخاب بهترین محصول باید براساس مشخصات فنی پروژه‌ها از قبیل مکان نصب، میزان ولتاژ و … سایز مناسب را محاسبه نمایید.
کابل آلومینیوم اختر
کابل آلومینیوم اختر در زمینه تولید انواع کابل آلومینیومی خودنگهدار، زمینی، هوایی و… در سال ۱۳۸۵ در شهر اصفهان شروع به کار کرده است. این برند از کابل طبق استانداردهای لازم تولید شده و توانسته تاییدیه توانیر استان‌های مختلفی از جمله خوزستان،خراسان، کردستان، کرمانشاه و تهران را دریافت کند و با این وجود به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین‌ها در زمینه تامین کابل در ایران، جایگاه مناسبی در بازار لوازم الکتریکی داخل را به خود اختصاص داده است و همچنین صادرات کابل به مناطق فرامرزی هدف این کارخانه بزرگ است. کابل‌ آلومینیومی این برند در انواع زمینی و خودنگهدار برای مسافت‌های مختلف در اندازه‌های متنوع و مناسب با جریان‌های مورد نظر مصرفی تولید می‌شوند و با بهترین قیمت به صورت عمده در تمام شهر‌های ایران در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد تا بتوانند با هزینه کم سیم کشی تاسیسات برقی خود را انجام دهند.

کابل‌های آلومینیومی زمینی در دو نوع ۴ رشته و ۵ رشته و کابل‌های هوایی به صورت ۵ رشته (بدون رشته روشنایی) و ۶ رشته (دارای رشته روشنایی) به تولید می‌رسند. بیشترین کاربرد کابل آلومینیومی زمینی در کابل کشی است و کابل‌ آلومینیومی خودنگهدارهوایی به صورت هوایی در بالای سطح زمین درخطوط هوایی توزیع برق، تیرهای خطوط انتقال و دکل‌ها کاربرد دارند. کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب و به صرفه کابل اختر به نسبت برند‌های رقیب باعث شده مشتریان زیادی برای مصارف صنعتی و خانگی خود به صورت مستقیم از کارخانه اختر خرید کنند. از مهمترین ویژگی‌های کابل اختر قیمت مناسب، تضمین خرید مشتریان است.





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: